Zwroty i reklamacje

Aby złożyć reklamację, wykonaj następujące czynności:

  1. Formularz reklamacyjny
    Wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki lub wyślij do nas skan mailem na adres reklamacje@fitmeat.pl. Dokument powinien zawierać następujące informacje: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres pocztowy, numer telefonu, numer produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu i przyczynę reklamacji.
  2. Abyśmy mogli przyjąć reklamację dotyczącą uszkodzonej paczki lub braku produktów potrzebny jest protokół szkody spisany w obecności kuriera. W przypadku braku takiego protokołu żadna firma kurierska nie uwzględnia reklamacji i nie wypłaci rekompensaty za uszkodzony towar w transporcie. Tak więc proszę zawsze w obecności kuriera otwierać przesyłkę i spojrzeć czy nic nie zostało uszkodzone lub wyjęte z paczki a w razie zaistnienia potrzeby na miejscu spisać protokół szkody i dać do podpisu kurierowi.
  3. Dostawa produktu
    Jeśli złożysz reklamację, zwróć nieotwarty produkt.
  4. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy przesłać na adres:
    Krysnorb Sp.z o.o.
    38-204 Czeluśnica 160A 

 

towary powracające
Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru. Aby anulować i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij wymaganą deklarację i wyślij ją do nas wraz z dowodem zakupu:

Krysnorb Sp.z o.o.
38-204 Czeluśnica 160A 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl