konserwy mięso oleje blog
Zwroty i reklamacje

Aby złożyć skargę, wykonaj następujące czynności:

1. Formularz zwrotu kosztów / wniosku
Wypełnij formularz zwrotu / wniosku i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące informacje: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres pocztowy, numer telefonu, numer produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu i wystąpienie błędu.

2. Dostawa produktu
Jeśli złożysz skargę, zwróć nieotwarty produkt.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy przesłać na adres:
Krysnorb Sp.z o.o.
38-204 Czeluśnica 160A 

 

towary powracające
Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru. Aby anulować i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij wymaganą deklarację i wyślij ją do nas wraz z dowodem zakupu / zwrotu i dowodem zakupu:

Krysnorb Sp.z o.o.
38-204 Czeluśnica 160A 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl