Zwroty i reklamacje

Aby złożyć skargę, wykonaj następujące czynności:

  1. Formularz zwrotu kosztów / wniosku
    Wypełnij formularz zwrotu / wniosku i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące informacje: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres pocztowy, numer telefonu, numer produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu i wystąpienie błędu.
  2. Abyśmy mogli przyjąć reklamację dotyczącą uszkodzonej paczki lub braku produktów potrzebny jest protokół szkody spisany w obecności kuriera.W przypadku braku takiego protokołu żadna firma kurierska nie uwzględnia reklamacji i nie wypłaci rekompensaty za uszkodzony towar w transporcie.Tak więc proszę zawsze w obecności kuriera otwierać przesyłkę i spojrzeć czy nic nie zostało uszkodzone lub wyjęte z paczki a w razie zaistnienia potrzeby na miejscu spisać protokół szkody.
  3. Dostawa produktu
    Jeśli złożysz skargę, zwróć nieotwarty produkt.
  4. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy przesłać na adres:
    Krysnorb Sp.z o.o.
    38-204 Czeluśnica 160A 

 

towary powracające
Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru. Aby anulować i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij wymaganą deklarację i wyślij ją do nas wraz z dowodem zakupu / zwrotu i dowodem zakupu:

Krysnorb Sp.z o.o.
38-204 Czeluśnica 160A 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl